حفاظت از حریم خصوصی

۱) موارد عمومی

الف) اصل حفاظت از حریم خصوصی، قواعد رفتاری ما در حوزهٔ استفاده، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی کاربران و چارچوب محافظت از این اطلاعات را تبیین می‌کند. ب) با استفاده از سایت و سامانه های تولید شده توسط شرکت بین المللی تسهیلگر فرآیند پند، شما صراحتاً رضایت خود را از جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و حفظ اطلاعات شخصی و استفاده از این اطلاعات توسط شرکت پند را اعلام می‌کنید. پ) شرکت پند ممکن است هر زمان، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهد. تداوم استفادهٔ شما از سایت یا سامانه های شرکت پند به معنای رضایت بی‌ قید و شرط از این تغییرات است؛ لذا توصیه می‌شود مرتباً این سیاست نامه را مطالعه نمایید. هرگونه تغییرات در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی، در سایت شرکت پند به آدرس pand-eco.ir به‌روزرسانی می‌شود. 

۲) اطلاعات جمع آوری شده از کاربران

الف) افراد می‌توانند بدون ثبت نام، به سایت یا بخشی از امکانات سامانه های شرکت پند دسترسی داشته باشند. شما به محض ثبت نام در سایت یا یکی از سامانه های شرکت پند از طریق کدملی، شماره نظام پزشکی یا شمارهٔ تلفن همراه، صراحتاً موافقت خود را با ذخیره‌سازی قانونی اطلاعات شخصی و استفاده و محافظت شرکت پند از این اطلاعات، اعلام می‌دارید. لازم به ذکر است کدملی شما در سایت و یا سامانه های شرکت پند نشان داده نمی‌شود و به صورت رمزنگاری شده نگهداری می‌گردد. در صورت نیاز به استفاده توسط پزشک، اطلاعات فقط با تایید شما در اختیار پزشک درمانگر قرار داده خواهد شد. ب) به منظور حفظ سطح خدمات و جلوگیری از تخلف و کلاهبرداری، اطلاعات وارد شده توسط شما، مربوط به محتوای متنی و اطلاعات مربوط به تصاویری که توسط شما در وب سایت یا سامانه های شرکت پند بارگذاری می‌شود، جمع آوری و ذخیره سازی خواهد شد. پ) اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور برای حفظ سطح خدمات، جمع‌آوری، ذخیره و استفاده خواهد شد. اطلاعات یاد شده شامل این موارد است: آدرس پروتکل اینترنت (IP)، اطلاعات برند و مدل دستگاه، نوع شبکه و نوع و نسخهٔ مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه‌ٔ بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکهٔ دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.

۳) نحوه استفاده شرکت پند از اطلاعات شخصی کاربران

شما با ایجاد حساب کاربری در سایت یا یکی از سامانه های شرکت پند، صراحتاً با استفادهٔ شرکت پند از اطلاعات شخصی خود برای اهداف زیر موافقت می کنید: ارتباط با کاربران جلوگیری از کلاهبرداری، مزاحمت و … بهبود تجربه‌ی کاربری به منظور مباحث پژوهشی و توسعه‌ای، به صورت بی‌نام و با صلاحدید و تشخیص شرکت پند سایر اهدافی که به صورت مشروع و قانونی توسط شرکت پند تعیین می‌شود.

 ۴) نگهداری و حفاظت از داده‌های کاربران 

الف) بنابر ماده ۵ ٰٰآیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله الکترونیکی، شرکت پند موظف است اطلاعات کاربران خود را حداقل تا شش ماه پس از خاتمهٔ اشتراک، و محتوای ذخیره‌شده و دادهٔ ترافیکی حاصل از تغییرات را حداقل تا پانزده روز نگهداری کند. ب) در راستای تطابق عملکرد با قوانین و مقررات کشور، شرکت پند در پاسخ به حکم مراجع ذی‌صلاح ممکن است اطلاعات موضوع این سند را در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهد. پ) اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائهٔ خدمات با شرکت پند همکاری کرده یا وابسته به شرکت پند هستند، فقط در چارچوب این سند اجازهٔ پردازش اطلاعات شخصی و استفاده از آن را دارند. ت) شرکت پند در راستای حفظ و نگهداری داده‌های شخصی کاربرانش تمام تلاش خود را به کار می‌بندد، اما در صورت وقوع حوادث غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل یا اختلال در بستر اینترنت کشور، هیچ گونه مسئولیتی در قبال مخدوش شدن داده‌های کاربران ندارد.